Monday, April 26, 2010

salam perkenalan,..

salam smue,name aku ami nurahsihd,just call me acit sje.erm,pendidikan awl aku semase aku drjah 1,aku bersekolah di sek.keb.TLDM 2,di lumut perak.selepas itu,aku berpindah di johor,semase aku berpindah di johor,ketike itu,aku darjah 3.semakin ari,semakin bulan,semakin tahun,semakin aku dewase.semase aku menjejak kaki ke alam persekolahan menegah,aku di hantar untk memnutut di sek.men.agama(arab)kluang.di sek itu,aku dididik dgn ilmu akedemik dn ilmu agama.erm,terlalu bnyk y aku dpt pelajari di sek itu.selain aku mndpat pelajaran di sne,aku jgk dpt brkwan dgn kwan2 y dtg dri dearah y lain dan negeri y lain.selame aku brade di sne,brmcm mcm kenagan di sne,de kenagan y manis,de jgk kenagan y pahit,y x dpt aku lupe kn.aku menamatkn pelajaran di sek itu dgn menduduki peperiksaan besar iaitu SPM.selepas itu,aku menduduki peperiksaan STAM.semase aku mnduduki peperiksaan STAM,aku menutut di sek.men.agama(B)al attas johor bharu.dan selepas itu,aku telah menamat kn pelajaran menegah aku.erm,x de pe aku nk ckp.aku bru sje nk berjinak jinak dgn blog ni.erm,aku wat blog ni pn,sbb aku x thu agi nk mncrte kn masalah aku ni.agi pn aku x pandai nk crte msalah brdepan gn seseorg.cme cre ni sje lah aku blh luah kn perasaan ati aku y trpedam.ok,smpi sni sje,bye,..

No comments:

Post a Comment